Kā nokļūt Google topā?

Mūsu laikmetā ievērojama uzmanība tiek vērsta mājas lapas reklamēšanai no dažādu tipu preču un pakalpojumu ražotājiem un piegādātājiem. Turklāt šis apstāklis principā nav pārsteidzoši, tā kā vietne laikam ejot pārtop par labu pilnvērtīgu rīku, ar kura palīdzību jau var realizēt efektīgu pārdošanu un principā pilnveidot un stiprināt pašu biznesu. Savukārt papildus strādājošas vietnes izstrādei, kas var apmierināt visprasīgāko cilvēku pieprasījumus, ir nepieciešams to visu pārdomāti izplatīt arī meklēšanas programmās, meklējot atbildi uz galvenajiem lietotāju vaicājumiem. Tādā variantā palīdzēs konkrēti seo optimizācija. Un šodien jau tiek piedāvāti tāda veida mārketinga pakalpojumi, kur jau specializēti uzņēmumi kvalitatīvi nodarbojas ar tādu lapu reklamēšanu un popularizēšanu, turklāt kurām ir pilnīgi visi šim nolūkam vajadzīgie līdzekļi, kā pieredzējis seo speciālists, gan pieejamie rīki seo stratēģijas izveidei.

Vairāk lasiet – https://skaties.lv/zinas/reklamraksti/5-iemesli-kadel-biznesa-attistisanai-jaizvelas-digitala-marketinga-agentura/

Digitālais mārketings mūsdienās un tās optimizācijas ietekmes vēsture

Vienlaikus ar meklēšanas programmu parādīšanos tālajos 90. gados daudzi dalībnieki saprata, kad viņiem tomēr ir jāapskatās meklēšanas programmu algoritmi, lai varētu piesaistītu trafiku un klientus saviem resursiem. Tanī periodā uzradās sapratne tieši par to, kas ir SEO un kādam nolūkam tas ir vajadzīgs, kā arī uzradās tāda veida profesija kā “seo speciālists” – tie bija cilvēki, kas profesionāli nodarbojās jau ar mājas lapu SEO reklamēšanu. Šinī laikā pārsvarā bija pietiekoši ar kādu SPAM tekstu ar atslēgvārdiem, lai nonāktu augstās pozīcijās.
1998. gadā Google meklētājprogramma ieviesa PageRank algoritmu, kas pilnīgi visu izmainīja. Līdzīgi kā Google, arī Yandex gadu vēlāk – 1999.g. izstrādāja TIC algoritmu. Abi algoritmi tiešām bija līdzīgi un pamatojās uz lapas svaru. Lielu svaru sāka ņemt pašas mājas lapas optimizācija.
Sakoties 2012.gadam, meklēšanas programmas ir sākušas sīvu karu ar saišu surogātpastu. Tas sākās ar Google Penguin algoritma izstrādi 2012. gadā. Tad jau 2014. gadā Yandex visiem paziņoja, ka pilnīgi atspēkoja linku svaru uz formulu reitingam, pie tam 2015. gadā izlaida Minusinsk filtru, kas sodīja par saites surogātpastu.
Pēc 2015.g. ikkatrs seo speciālists saprata, kad spēles noteikumi ir mainījušies. Šobrīd jau ir zināmi vairāk nekā astoņi simti faktori, kuri ietekmē pozīcijas reitinga formulā. Vienīgā metode, kā mūsdienās sasniegt meklēšanas rezultātu TOP-10, tomēr ir sistemātisks kā arī sarežģīts darbs ar mājas lapu, kur ir pārdomāta seo stratēģija.

Kur tad eksistē tāda veida reklāmas aģentūra, kas palīdzēs tikt TOP-10?

Nenoliedzami, seo optimizācija, kā ikviena pavisam cita lieta, ir apgūstāma. Taču, tas nemaz nav vien mājas lapas optimizācija, parasti seo pakalpojumi ietver kompleksu pakalpojumu klāstu, kur tiks likts klāt ievērojams profesionālu skaits. Standartā seo speciālists, ir tas darbinieks, kā uzdevumos ietilpst seo stratēģija un audits, savukārt, mājas lapas izveide ir jau citu cilvēku uzdevums. Šobrīd pastāv ne viena vien mārketinga aģentūra, kura spēj piedāvāt pilnu pakalpojumu daudzveidību, ļaujot Jums iespēju pat pelnīt tieši uz mājas lapām, kur tiek pielietota, piemēram, google reklāma. Tādēļ šeit nav ekonomijas jautājums, ir jāatrod tāda digitālā mārketinga aģentūra, kura ir jau sevi parādījusies un kā projekti veiksmīgi darbojas tirgū. Līdz ar to svarīgākais ir jāatceras, kad mārketinga pakalpojumi ne vienmēr ietver sevī pat optimizāciju, tādēļ jāpēta tieši digitālais mārketings un tajā esošie seo speciālisti.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *