Tehnoloģijas, nenoliedzami, nosaka mūsu ikdienu turklāt, ir liela tās daļa, tāpēc pēdējos gados ir īpaši attīstījušās dažādas sfēras, kurās tās tiek pielietotas, īpaši saziņai ar apmeklētājiem. Jebkura veida uzņēmējdarbība ir virzīta uz ienākumu gūšanu, tālab savu pastāvīgo pircēju iepazīšana ir vitāli svarīga. Programmatūra un tehnoloģiskās iespējas mūsdienās palīdz un arī veiksmīgi strādā savu klientu apzināšanai un, komplektā ar veiksmīgu reklāmas un pr stratēģiju, spēj sniegt labus panākumus. Reklāmas firmas Latvijā sniedz dažādus risinājumus reklāmas un pr stratēģiju radīšanā kā lieliem, tā maziem uzņēmējiem.
Uzzini vairāk- https://bregards.com/bregards/
Digitālie mārketinga rīki esošo un potenciālo klientu piesaistei.
Mārketinga aģentūra vienmēr darbosies roku rokā ar pasūtītāju, lai izveidotu piemērotāko mārketinga stratēģiju. 21.gadsimtā viens no izplatītākajiem uzņēmuma klientu sasniegšanas paveidiem ir lietojot digitālos resursusus, visbiežāk sms, epastu, uzņēmuma interneta vietnes un tā tālāk. SMS mārketings tiešā veidā uzrunā savu klientu, izsūtot e- saites uz jauno saturu. Savukārt e-pasta mārketings ir veids, kā informāciju, kura iepriekš izsūtīta sms veidā, izteikt plašāk, ietverot vēl citus pircējus piesiastošus elementus. Informācijas aizsardzības regula paredz, ka reklāmas un pr nolūkiem drīkst izmantot vien to sniegto informāciju, ko pircējs ir atļāvis šādiem nolūkiem lietot. Lai to vieglāk apzinātu, nāk talkā dažādas informācijas bāzes programmas.
Lojalitātes programmu virzīšana.
Ar dažāda tipa lojalitātes programmām saskaramies katru dienu. Lielveikalu ķēdes un arī lieli pārdevēji kļūst visaktīvākie lojalitātes programmu ieviesēji. Paskatoties makā vien, ieraudzīsim vismaz 5 dažādas plastikāta atlaižu kartes, kurai katrai ir dažādas funkcijas. Kamēr spēkā stājās jaunā informācijas regula, daudziem lojalitāšu prorammu dalībniekiem bija nepieciešams atjaunot savus datus. Lai process noritētu raitāk, pārdevēji aktīvajiem pastāvīgajiem klientiem piedāvāja dažādus bonusus, kas izpaudās kā atlaides pirkumiem.
GDPR egulas mārketinga aktivitātēm.
Svarīgi izvēlēties savām vajadzībām visatbilstošāko mārketinga kanālu pastāvīgo pircēju sasniegšanai. Nepareiza reklāmas un sabiedrisko attiecību stratēģiju izvēlēšanās ir vējā izmesta nauda un sava tēla nepareiza publicitāte sabiedrībā. Reklāmas aģentūras Latvijā piedāvā dažāda tipa reklāmas un sabiedrisko attiecību rīkus optimālai kā arī kvalitatīvai mārketinga startēģijas izveidei.